Odstoupení od smlouvy
DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V případě odstoupení od stávající smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání věci (kromě dodatečných nákladů vyplývajících z Vámi zvoleného způsobu doručení, jiného než nejlevnější běžný způsob dodávky, který nabízíme), neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dní ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí ve věci plnění práva na odstoupení od stávající smlouvy.
Vrácení platby provádíme prostřednictvím stejného způsobu platby, který jste si zvolil/a při prvotní transakci, ledaže budete výslovně souhlasit s jiným řešením, v každém případě nehradíte žádné poplatky související s tímto vrácením. Vrácení platby můžeme pozastavit do doby obdržení věci nebo do doby doručení dokladu o jejím odeslání, podle toho, co nastane dřív.
Pokud Vám byly doručeny věci v souvislosti se smlouvou, odešlete nebo předejte nám věc na adresu Inter-Deco Bogumiła Pigul, ul. Wybudowanie 20, 89-200 Rynarzewo, Poland, neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dní ode dne, kdy jste nás informoval/a o odstoupení od stávající smlouvy. Termín je dodržen, pokud odešlete věc před uplynutím lhůty 14 dní.
Informujeme, že budete muset uhladit přímé náklady na vrácení věci. Pokud s ohledem na svůj charakter nelze věc odeslat běžnou poštou, budete muset uhradit přímé náklady na vrácení věci. Výše těchto nákladů je odhadována maximálně na částku přibližně 25,00 PLN.
Nesete odpovědnost pouze za snížení hodnoty věci, vyplývající z použití věci jiným způsobem, než nezbytným pro zjištění charakteru, vlastností a funkčnosti zboží.
VZOR FORMULÁŘE ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Adresát: Inter-Deco Bogumiła Pigul, ul. Wybudowanie 10, 89-200 Rynarzewo, Polsko | info@inter-deco.cz
Já/My(*) tímto informuji/informujeme(*) o mém/našem odstoupení od kupní smlouvy následujících věcí(*) smlouvy dodávky následujících věcí(*) smlouvy o dílo spočívající ve zhotovení následujících věcí(*)/o poskytování následující služby(*):
Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*):
Jméno a příjmení spotřebitele(-ů):
Adresa spotřebitele(-ů):
Podpis spotřebitele(-ů):
(pouze v případě, že je formulář odesílán v papírové podobě)
Datum:
(*) Nehodící se škrtněte.
Naším cílem je zajistit, abyste byli s nákupem v našem obchodě spokojeni a aby vaše zásilky dorazily v pořádku,
takže pokud se při přepravě něco stane, nemusíte se ničeho obávat,
protože máte naši ZÁRUKU SPRÁVNÉHO DORUČENÍ, což znamená, že za zboží odpovídáme my!