CzeskiPolski
Schránka 0
Vaše schránka je prázdná
Košík 0
Váš nákupní košík je prázdný...
Úvodní stránka » Q&A Dotazy a odpovědi

Q&A Dotazy a odpovědi

  1. Je přeprava skla bezpečná?


Ano, samozřejmě. Na přepravu skleněných výrobků se specializujeme již více než 14 let a díky našim zkušenostem vám je můžeme bezpečně doručit. Každý výrobek před odesláním pečlivě zkontrolujeme a zabalíme tak, aby se k vám dostal bez poškození. Velmi nám na tom záleží, a proto je každý výrobek, který kontrolujeme u kurýra, krytý naším

ZARUČENĚ SPRÁVNÉ DORUČENÍ

což znamená, že pokud některý z našich výrobků dorazí poškozený, ručíme za něj a vy od nás obdržíte jiný bez jakýchkoli nákladů a s dopravou zdarma!

 

 

  1. Jaká je doba realizace?

Všechny naše zásilky odesíláme do 24-48 pracovních hodin od přijetí objednávky nebo od data připsání peněz na náš bankovní účet. Více informací naleznete na našich webových stránkách:

 

  1. Jak zadám objednávku v internetovém obchodě inter-deco.cz?

Objednávku u naší společnosti můžete zadat několika způsoby::

- přes www.inter-deco.cz přidáním produktů do košíku

- e-mailem na adresu: info@inter-deco.cz

 

  1. Jaké jsou způsoby a ceny dopravy?

Dostupné způsoby přepravy můžete prohlédnout zde:  https://inter-deco.pl/czas-i-koszty-dostawy

 

  1. Jak mohu zaplatit?

    Platit můžete několika způsoby. Převodem na náš bankovní účet, prostřednictvím bezpečné online platby nebo na dobírku. Podrobný popis všech typů plateb naleznete na webových stránkách:  https://inter-deco.cz

 

  1. Provedl/a jsem nákup, mohu v objednávce něco změnit?

    Ano, pokud objednávka ještě nebyla zabalena nebo předána kurýrovi.

 

  1. Udělal jsem dvě objednávky, mohu je spojit, abych ušetřil na poštovném?

    Ano, pokud objednávka ještě nebyla zabalena a předána kurýrovi. Obvykle si těchto situací všimneme sami a kontaktujeme vás s dotazem, zda můžeme objednávky spojit, ale pro jistotu nám můžete dát vědět.

 

  1. Barva, kterou jsem si objednal, se nehodí k mému interiéru, mohu ji vyměnit za jinou?

    Ano, zboží lze vyměnit za jiné, ale v takovém případě budete muset uhradit náklady na dopravu.

 

  1. Mám další dotaz, jak mohu kontaktovat obsluhu obchodu?

Můžete nás kontaktovat:

telefonicky: 48661640505

e-mailem: info@inter-deco.cz

přes kontaktní formulář: https://inter-deco.cz

 

  1. Mám dotaz ohledně velkoobchodního nákupu, chtěl bych cenovou nabídku, jak se s vámi spojím?

Pro přístup k velkoobchodnímu ceníku nás prosím kontaktujte na adrese: info@inter-deco.cz

 


Přejít na úvodní stránku
Všechny naše balíky jsou bezpečně zabaleny     O vaše zásilky se staráme s největší pečlivostí !
 

   Naším cílem je zajistit, abyste byli s nákupem v našem obchodě spokojeni a aby vaše zásilky dorazily v pořádku,
 

   takže pokud se při přepravě něco stane, nemusíte se ničeho obávat,
 

             protože máte naši ZÁRUKU SPRÁVNÉHO DORUČENÍ, což znamená, že za zboží odpovídáme my!

 

 

Používáním těchto webových stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Více informací najdete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Tuto zprávu již nezobrazovat